Autor |
Wiadomość |
Matti
VIP
Dołączył: Śro Mar 29, 2006 23:16 Posty: 893 Skąd: ..
|
Wysłany: Czw Sty 16, 2014 8:39 Temat postu: Re: tv i internet |
|
|
Pisałeś że ma przyjść jakaś komisja i sprawdzić stan techniczny, dlatego pytałem. Inaczej zapytam, czy teraz jest internet 24 godziny na dobę bez usterek? |
|
|
|
|
buster
Aktywny Forumowicz
Dołączył: Nie Kwi 07, 2013 16:54 Posty: 223 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Czw Sty 16, 2014 11:32 Temat postu: Re: tv i internet |
|
|
Matti napisał: | Pisałeś że ma przyjść jakaś komisja i sprawdzić stan techniczny, dlatego pytałem. Inaczej zapytam, czy teraz jest internet 24 godziny na dobę bez usterek? |
Miał przyjść ktoś z UPC do kontroli jakości wykonanej instalacji ale u mnie w mieszkaniu a to inna bajka. Net jest. |
|
|
|
|
raistinc
Bywalec
Wiek: 38 Dołączył: Wto Kwi 16, 2013 20:53 Posty: 31 Skąd: Gdańsk-Wrzeszcz
|
Wysłany: Czw Sty 16, 2014 20:49 Temat postu: Re: tv i internet |
|
|
A jaki masz rzeczywisty transfer u siebie? |
|
|
|
|
buster
Aktywny Forumowicz
Dołączył: Nie Kwi 07, 2013 16:54 Posty: 223 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Pią Sty 17, 2014 9:06 Temat postu: Re: tv i internet |
|
|
raistinc napisał: | A jaki masz rzeczywisty transfer u siebie? |
Nie odpowiem na to pytanie, bo nie wiem, nie mierzyłem. Nie mam wygórowanych wymagań i wziąłem najtańszy pakiet. Wystarczy, że youtube śmiga i da się czytać prasę, odbierać pocztę, pisać na forum, korzystać z fejsa, itp.. |
|
|
|
|
Matti
VIP
Dołączył: Śro Mar 29, 2006 23:16 Posty: 893 Skąd: ..
|
Wysłany: Pią Sty 17, 2014 13:37 Temat postu: Re: tv i internet |
|
|
Dla mnie ważniejsze jest, że nie ma awarii /chociaż jestem na nie przygotowany, bo nowa instalacja może robić niespodzianki/ i będzie można się przymierzyć do ich usług ale to na wiosnę. |
|
|
|
|
buster
Aktywny Forumowicz
Dołączył: Nie Kwi 07, 2013 16:54 Posty: 223 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Wto Lut 04, 2014 10:59 Temat postu: Re: tv i internet |
|
|
buster napisał: | Ja wziąłem UPC.
Instalator był u mnie dwa razy. W połowie grudnia stwierdził, że w naszej klatce (8B) nie było gotowej infrastruktury i przyszedł ponownie tydzień później.
Fatalny kontakt z serwisantem. Nieuprzejmy, nie informuje co robi, ile mu zajmie, nie pomaga przy ustaleniu jak będzie ostatecznie wyglądać sytuacja po instalacji. Finał jest taki, że biała puszka (rozgałęzienie) DYNDA sobie luźno na 5cm kabelku wystającym ze ściany. Takie DYNDANIE skończy się tym, że dziecko mi to urwie, a już na pewno nie wygląda to estetycznie. Jestem zniesmaczony. Z UPC przyjdzie do mnie ktoś z Kontroli UPC do poprawy okablowania w mieszkaniu.
|
Fatalna obsługa klienta UPC. Do dziś nikt się nie skontaktował w tej sprawie. A kabel jak wisiał, tak wisi.
Dziś znowu dzwoniłem na infolinię i konsultant polecił mi złożenie skargi pisemnej. Bez sensu, chcą skarg na piśmie, jakby nie mogli sobie przekazać z działu do działu informacji, że sprawa jest niezałatwiona. |
|
|
|
|
|